Thursday, December 5, 2019

[494.19] BANTUAN



Share...jom kita bantu...
No akaun
Maybank 162433003268
atas nama Muhammad Bukhari Bin Zainal Anuar
(013-5027393)
Assalalamualaikum..Saya Mohd Bukhari Bin Zainal ayah kepada Muhammad Fawwaz Adli..Pada 12 July yg lepas anak saya telah di timpa peti ais ketika sedang bermain di rumah. Keadaan dia masa tu agak parah dan pihak hospital terpaksa membuat pembedahan untuk menebuk tempurung kepala bagi membuang air dalam kepala..selepas 4 hari pembedahan anak kami ditimpa demam sawan sehingga menyebabkan dia tidak lg mampu bangun, bertutur dan makan. Tanggal 1 ogos lalu anak kami sudah dibenarkan keluar dari wad namun keadaannya masih lemah dan belum bule bergerak.
Doktor cakap fawwaz perlukan rawatan susulan dalam tempoh yang agak lama untuk pulih seperti kanak-kanak normal.
Dikesempatan ini saya ingin memohon sedikit sumbangan kewangan dr pihak Tuan puan untuk rawatan susulan anak syurga kami..Sekarang saya hanya peniaga air balang secara kecil-kecilan di Nilai.Dalam keadaan sekarang saya tidak dapat berniaga kerana kekerapan anak mendapat rawatan susulan..
No akaun Maybank 162433003268 atas nama Muhammad Bukhari Saya harap pihak tuanpuan dapat membantu saya.Semoga Allah memberi kesembuhan kepada Muhammad Fawwaz..Aminn..

0 komen:

Dah baca sila bagi sepatah kata..

◄ Newer Post Older Post ►