Monday, June 15, 2020

[622.20] SIHIR RUMAH TANGGA


(Ini bukan artikel perubatan tradisional / Islam)
Suami #sihir isteri jarang dengar tetapi sebaliknya banyak terjadi. Sihir #suami jadi #bodoh dan tak kuat. Hari ini dapat call daripada wanita #cina bercerita tentang sihir kepada suaminya. Lama betul dok bercerita tadi.
Perempuan simpanan sihirkan suaminya. Nampak cantik dan lekat dengannya. Katanya ada duit dihabiskan siap buat bisnes, tapi #bisnes itu maju dan dijaga oleh perempuan simpanan lelaki/suaminya.
Masa yang yang sama katanya teman #wanita baru lelaki/suami juga ada dan sering keluar bersama dan masih bersama keduanya. Katanya teman wanita ini juga main #blackmagic (sihir la tu). itu yang suami/lelaki dia sayang. Ada rumah ada duit sponsored. Apa bezanya dengan perempuan simpanan tadi?
Katanya saya pun ada black magic supaya dia tak kuat, tak layan perempuan-perempuan tu, jadi baik. Katanya black magic nya tidak jadi. Tapi suami/lelaki selalu balik jenguk anak dan bagi dia dan anak-anak (dah besar) #duit.
"Black Magic saya tak berapa jadi la, lawyer boleh hantar surat ke?"
Lupa nak tanya pakai #bomoh mana.
Jangan rugikan masa dengan sihir sebab selain #dosa besar, mungkin kesannya balik kepada kita. Lagipun surat #lawyer lagi power. Kos surat LOD bukan semahal pengeras bomoh.

0 komen:

Dah baca sila bagi sepatah kata..

◄ Newer Post Older Post ►