Wednesday, September 27, 2017

MESEJ GAY BERANTAI

                            
Saya up SATU status di fb atas pertanyaan org tentang kegiatan sesetengah golongan yg kononnya membela nasib masyarakat.
Diterangkan dengan tidak sebaik mana tetapi Alhamdulillah ramai follower mereka bertanya khabar dan merujuk isu perundangan dan serta faham situasi sebaiknya.
Sebagai balasan admin mereka up ENAM status mengenai konon keburukan itu ini tentang saya yg semuanya tentang keperibadian. Alhamduillah, ramai yg follow saya pula.
Dok check ada dlm 400-500 orang. Setakat ini 2 daripada mereka di ban sebab memberikan komen jelek dan bodoh tanpa identiti khusus. Yg komen jelek tetapi berani menggunakan nama dan wajahnya, kami kekalkan. Kita kena adil. Semoga Allah merahmati mereka.
Dalam bulan lepas, dah kecoh samada mereka atau fanatik mereka up beberapa mesej berangkai jual nombor dan nama saya sebagai gay. Astagfirullah!
Allah bagi kahwin sampai 4, me-jantan juga depa promosi.
Dah sampai berita tentang mereka apa buat, mereka buat. Mereka berani tanggung dosa dia. Begitu juga sesiapa yg terlibat. Pahala free saya tak tolak.
Betul kata orang, hater tidak akan berhenti mempromosikan kita. Memberikan pahala kepada kita. Buka mulut, telan je la.
Cuma dalam banyak-banyak mesej daripada org bodoh, saya terkilan yg ini namanya Sheikh. Memang kebanyakan orang kenali dan save nombor telefonnya sebagai Sheikh .....
Begitu rendah tahap kepada nama sheikh/syed dipermainkan.
Kami tegaskan, kami tidak kisah apa-apa. Kerana kami ada harga. Dan harga anda kami cukup pasti tentangnya.
Cuma saya nak tegaskan. Sebelum ni saya bagi tazkirah personal kpd gay. Kali ni saya bagi dan saya share sebagai syarah..
Wallahuallam! 😉 @ Mahkamah Tinggi Shah Alam

0 komen:

Dah baca sila bagi sepatah kata..

◄ Newer Post Older Post ►