Tuesday, February 17, 2009

Almari Lama Di Selongkar, Ibu buat Repot Polis!

Shams, kato nak balik, ma (ibu) buat repot polis sebab ada org masuk rumah, abis kuca lana almari baju!

Bakpo ma (ibu) buat repot polisnyo, Shams yang kube (kacau) almari tu. Cari album lama!


Ibu/Girlfriend
Nampaknya ibu kena pantau anak-anak agar jangan ambil gambar secara pose erotic mahupun yang dikadar luar kebiasaan. Dalam masa yang sama, ibu kena pastikan bapa meletakkan telefon berkamera mereka jauh dari kamar tidur. Tampar sahaja bapa yang masih lagi memegang telefon berkamera pada masa yang tidak sesuai itu. Kalau dia tanya kenapa.. Cakap saja, betina mana awak dok sms tu...

Bapa/Boyfriend
Jangan dok menggatal nak ambil gambar sana sini kononnya kandid. Tontonan sendiri dan macam-macam alasan. Tak ingat dah cerita lama pasal pelakon sensasi? Datin Sensasi? Pramugara Kontroversi?

Sendiri
Jangan dok tayang body dan buntut kat bilik mandi mahupun cermin sisi dan snap gambar sendiri. Setakat nak periksa payudara, boleh tengok dan buat apa yang patut. Ambil gambar sana-sini, terlepas, menangis sampai repot polis. Kalau abang polis tanya ada stok lagi ke, nak buat bahan rujukan bukti. Takpun nak ekshibit kat Mahkamah atau fail polis. Ada yang mahu cuci kasi depa ka?

Saya dah check setakat 012.02.2009, tiada gambar sensasi yang mengaitkan saya dengan mana-mana aktiviti bogel termasuk mandi semenjak 1978 sehingga kini. Alhamdullilah, kamera masih mundur masa tu. Kalau ada orang nampak, saya boleh kata tiada supplementary evidence! Tak pun hearsay sahaja. Lepas tu saya kata lagi Objection!

Overrule!

0 komen:

Dah baca sila bagi sepatah kata..

◄ Newer Post Older Post ►